Eén week. Eén merk. Duizend schoenen. En zero zelfbeheersing. Miista nam So Studio over en vanaf het moment dat de deuren open gingen, stond er een rij die tot om de hoek én verder doorliep. Binnen? Pure schoenen chaos. Boots, mules, loafers, hakken: het leek wel een hindernisbaan vol iconische Miista parels. Keuzestress? 10/10. Maar 50% korting? Dat is basically 1+1 gratis. Girl math never lies. Alle grote content creators kwamen langs – Ginney Noa, Charelle Schriek, Elba en meer kwamen langs om hun nieuwe favoriete paar te scoren. Voor het eerst in de geschiedenis van So Studio was het hele team vóór 9 uur op kantoor, en iedereen liep naar buiten met één paar (of vijf). Sommige van ons zijn nog steeds aan het bijkomen (zowel emotioneel als financieel), maar hé, we doen het dan wel in Miista.
//Zodra So Studio de deuren opende voor de Miista sample sale, vormde zich een rij tot ver om de hoek — alsof er Beyoncé-tickets te koop waren.