Low key, high impact. Voor de lancering van de Fit at Home PLTS Disq toverden we So Studio Amsterdam om in een intieme fitness hub. De missie? De kracht (én het plezier) van pilates vanuit huis laten zien en dit toegankelijk maken voor mensen buiten de grote steden (of de grote bugetten), waar de meeste pilates studio’s zich doorgaans bevinden. Romy Monteiro, een echte pilatesliefhebber, schitterde als gezicht van de lancering. En haar moeder Antje, ooit alleenstaande moeder die vanuit huis begon met sporten om zo tijd te besparen, belichaamde de essentie van Fit at Home: workouts voor iedereen, overal.
Het event:
15 influencers en movers & shakers kwamen samen voor een twee uur durende ervaring. De groep was een diverse mix en weerspiegelde de inclusieve en toegankelijke visie van Fit at Home. Een korte maar effectieve workout van 10 minuten zette de toon, met gebruik van de nieuwste workout-gadget: de PLTS Disq natuurlijk. Verfrissende San Pellegrino, snacks van Fit Piggy en matcha van Kodo hielden iedereen in opperste concentratie en gehuld in Stronger werden alle wensen vervuld.
De vibe:
Een momentje van connectie. Een nieuwe manier van bewegen. Een lancering die pilates krachtig, persoonlijk en écht binnen handbereik maakte. Alles op een low key manier, met high impact.